Hola.'

Hola.'
Dagen från igår hände inte så mke här hemma..
Jag har i stort sätt spelat Nintendo DS hela dagen.
Fram till kvällen skulle mamma & pappa på fest så jag & Fia var hemma ensamna. eller ah, farmor kom vid halv sju.
Sen tittade vi på tv en liten stund, innan vi gick och la oss.
Men somnade inte fören sent.

Söndag och det är andra advent, dagen har knappt börjat än.. Och idag blir det antagligen en "Sitta hemma dag".
Imorgon är det skola, usch. men det ska bli skönt att komma tbx, Har inte varit där förra veckan.
om 2 veckor och fyra dagar är det JULAFTON ! Shiit va fort tiden går.
puss&kram.' / Carro.

Jag håller på att fixa min design, men den ä'r kanske inte klar idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0