snö.

Som vanligt är jag ute i sista minuten och julhandlar..
Men mkt fick köpt, även ett par byxor till mig (a)
Nu är det bara endast 3 dagar kvar till julafton, tiden går fort !
Hela dagen har det snöat och har säkert kommit 5 cm.
Grymt skojj, efter som det inte blev snö förra julen.
Får bara hoppas att snön håller i sig.
I morgon ska jag till allum,igen. men då ska jag inte handla utan då ska
jag åka och träffa min underbara marika, hon ska få min julklapp.

Juste nu känner jag att jag byter design mke ;> men kan som sakt inte bestämma mig.
men nu håller ja på med en nya och för hoppningsvis blir jag nöjd.. ;<
                             tjoou. ! (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0