jag är Dålig på att blogga..

Hej alla sötnosar,
Jag måste erkänna att jag är väldigt dålig på att blogga nu för tiden..
Men jag tänkte betätta om i torsdags för då hände det ngt roligt ^^

Torsdag : Idag efter skolan åkte jag direkt hem till min underbar vän Hanna.
Hon fick äran att sminka mig(Hihi) isf, hade skit skojj den lilla stunden vi var hemma hos henne.
Sen efter vi hade sminkar&fixat håret på mig, gick vi till bussen.
Men så missa vi buss-jäven. Så Hannas papapa fick hämta oss vid busshållplatsen.
Hannas pappa körde oss till mölnlycke där vi gick på den andra bussen mot stan.
När vi hade åkt buss till stan gick vi mot Bergakungen(Bio) för att se TWILIGHT !
Oohh, jag hade en superglad Hanna bakom mig som inte kunde vänta tills den skulle börja
(Jag med förstår^^ )
Efter filmen, var vi väldigt nöjda ! Men besvikna på slutet..
Menmen  när tre:an kommer så är det ingen fara, för då bär det av mot Bergakungen IGEN ! (:
Sen åkte vi buss till mölnlycke och blev sen hämtade av mamma.
Så detta var Torsdagen med Hanna. puss&kram / Carro.

Fredag : Idag har det inte hänt ngt alls. Jag har fått ont i mitt ben bara. (kan knappt gå på det.. )
Så jag har nästan inget att skriva om..
Iaf det fick bli en mysig hemmakväll med familjen.

Lördag :  Idag har jag sålt GT cyklade runt med det, men det var kanske inte det bästa.. Ont i benet fick jag
ännu mer.. Men tjänade 188 kr ! och det är ju superbra.
På måndag ska jag och mamma till akuten & kolla vad som är fel med benet. Har hållit
på att haltaa i snart 3-4 månader..
Så är ledig på måndag. & kommer ta det lungt på söndag.
Jag kommer antagligen inte att sälja GT på Söndag. puss&kram / Carro

Söndag : Hejj sötnosar, ja som sagt var så har dagen knappt börjat & det finns inte så mkt att säga.
kanske skriver ett inlägg fram till kvällen. Om jag har ngt intressant att säga. puss&kram / Carro

Dagens låt : http://www.youtube.com/watch?v=b_AF99dZEow  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0