Elin idag .

Hellu bloggen.
Jag har, eller försöker bli mer aktiv på bloggen.
Idag : Har jag varit med Elin kusin. Vi skulle på bio ;d
Innan den började var vi på 4-gott och skulle handla godis. Jag lämnade Elin i typ 2 minuter så kommer jag tbx och halva godispåsen är full ;oo
Hahah bara flabba. Tur att det var billigt då.
Sen gick vi in i bio-salongen och väntade då att filmen skulle börja.
Filmen var faktiskt rätt bra, bara att den hoppa lite i handligen..
Jobbigt ;// Men väldigt bra för att komma ifrån mig, tycker faktiskt nästan att inga filmer är bra längre :(
Btw. Vi såg filmen Fame ;d <3

Nu ska jag sova hos elin och ha skojj :D
pusssshejj // Carro

Dagens låt : Vincent - Miss blue .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0