torsdag,

Behövde gå upp klockan 07:45, skulle till dockorn klockan 08.45 .
väga och mäta mig först. Sen var det massa blod-prov att ta..
Sen åt jag frukost på sjukhuset. Fick inte äta innan..
Efter det så skulle dom göra massa olika saker -.-
Sen klockan 13.00 Var det dags för interljuv, (stavas) .
pratade i drygt 1 timme, och som tack typ fick jag 2 biobiljeter och 2 gratis meny ( mellan läsk och mellan pockorn) .
Sen var jag hemma vid 3 tiden, och har inte gjort så mke sen dess..
Josse skulle hämta ngr kompisar, så jag och fia åkte med & hyrde filmer.
Så nu ska jag smyg kolla på josse & hennes kompisar som ska på halloween fest. Typ. Inne i stan .
Sen ska jag krypa ner och se på massa film.
Pussshejj // Carro
Dagens låt : Drunkenmonkey - E vs .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0